Jak vás mohu kontaktovat?
Máte 3 možnosti, jak nás kontaktovat. 1. přes kontaktní formulář, 2. emailem: eshop@frutree.cz nebo 3. telefonicky na telefonní číslo +421 948 246 087 v pracovních dnech od 7.00 do 17.00 hodiny.
Je možné vás kontaktovat na sociálních sítích?
Ano. Kontaktovat nás můžete i prostřednictvím sociálních sítí na Facebook (https://www.facebook.com/frutreee) a Instagram (https://www.instagram.com/frutree.sk/)
Jak mohu kontaktovat vaši společnost, pokud zde nejsou zodpovězeny moje otázky?
V případě, že byste od nás nedostali odpověď na Vaši otázku pošlete nám ji prosím ještě jednou emailem eshop@frutree.cz
Kde sídlíte?
Sídlo firmy a provoz jsou na Slovensku. Sídlo firmy je v Trnavě, F. Urbánka 9. Výrobní závod je v Hlohovci, Průmyslová 1.
2. Informace o našich výrobcích
Jaký je původ surovin?
Suroviny pocházejí z kontrolovaných pěstitelských oblastí. Jsou sbírány, zpracovány a rafinované podle nejvyšších norem kvality. Nakupujeme jen od certifikovaných dodavatelů s certifikátem IFS Food, kteří splňují všechny naše požadavky na kvalitu.
Jakou čokoládu používáte na výrobu čokoládových specialit?
Používáme pravou jemnou belgickou čokoládu .
Jak mohu posoudit kvalitu zakoupených výrobků?
Minimální doba spotřeby námi dodávaných výrobků je 6 měsíců. Čím delší je doba do data minimální spotřeby, tím je produkt kvalitnější. Kvalitu produktů negativně ovlivňují oxidativní procesy a vlhkost. Před nákupem si prověřte jak bylo nakupované zboží skladováno. Kvalitní výrobek má plnou, čistou chuť, příjemné aroma a přirozenou barvu.
Co nejvíce ovlivňuje kvalitu výrobků, které vyrábíte?
4 faktory ovlivňují kvalitu našich výrobků. 1. Kvalitní suroviny. 2. Šetrný sběr a prvotní zpracování. 3. Kvalitní výroba a zpracování. 4. Správné skladování a ochrana před světlem, teplem, vzduchem a vlhkostí.
Jak zaručujete kvalitu svých výrobků?
5 kroků k nejvyšší kvalitě. 1. Suroviny pocházejí z kontrolovaných pěstitelských oblastí. 2. Nakupujeme jen od cerifikovaných pěstitelů a dodavatelů. 3. Používáme nejmodernější technologii a certifikované postupy. 4. Skladujeme v chladných, tmavých, suchých prostorách a vzduchotěsných obalech. 5. Zboží balíme těsně před expedicí.
Jaké certifikáty potvrzují kvalitu vašich výrobků?
Frutree s r.o. je dlouholetým držitelem certifikátů kvality IFS Food (kvalitní a bezpečné potraviny), IFS Broker (garance, že suroviny se nakupují od certifikovaných dodavatelů), Eko Bio Organic (suroviny pocházejí z organického zemědělství).Známka FAIRTRADE označuje zboží, které bylo vyrobeno v souladu se standardy Fairtrade.
Jaký je minimální doba spotřeby vašich výrobků?
Minimální doba spotřeby našich výrobků je 6 měsíců. Při nákupu v eshopu balíme těsně před expedicí.
Jak skladovat zakoupené výrobky?
Doporučujeme skladovat v chladných, tmavých, suchých prostorách ve vzduchotěsných obalech. Výrobek tak chráníte před působením oxidačních procesů a před vlhkostí, které snižují kvalitu, mění chuť, konzistenci, vzhled a vůni.
Obsahují vaše výrobky informace pro alergiky?
Na každém našem produktu, na etiketě je podrobné složení výrobku se zvýrazněním alergenů dle směrnic EU.
3. Cena a slevy z cen
Poskytujete i speciální slevy z ceny?
Momentálně speciální slevy neposkytujeme. Do budoucna uvažujeme i o takovýchto slevách.
Jak získám informace o aktuálních slevách?
Nejlepší způsob k získání informací o slevách je přihlášení se k odběru emailového zpravodaje (newsletter).
4. Zákaznický účet
Mohu objednat bez vytvoření zákaznického účtu?
Ano. Nakupovat můžete i bez vytvoření zákaznického účtu.
Jaké jsou výhody vytvoření zákaznického účtu?
Vytvoření zákaznického účtu přináší více výhod. 1. zrychluje objednávání a zkracuje čas na objednání, 2. umožňuje opakované objednávání, 3. umožňuje sledovat stav objednávky, 4. umožňuje získávat body za registraci, 5. ukládat produkty do seznamu přání.
5. Objednávání a objednávky
Jak objednat ve svém eshopu?
Nákupní proces začíná vyhledáním požadovaného zboží. Na vyhledání máte 4 možnosti: 1. vyhledání prostřednictvím menu na stránce, 2. vyhledání přes okno vyhledávání (v pravém horní rohu - ikona lupa), 3. prostřednictvím filtrů produktů, 4 prostřednictvím třídění. Ve druhém kroku vložíte zboží do košíku. Zboží můžete vložit do košíku přímo ze seznamu výrobků nebo ze stránky detail produktu. Nákupní košík můžete upravit po kliknutí na ikonu "nákupní košík" v pravém horním rohu na stránce. Můžete změnit množství - počet kusů nebo můžete zboží z košíku vymazat. Další krok je objednání. Objednání se skládá ze dvou kroků. 1. Vyplnění základních informací: emailová adresa, jméno a příjmení, adresa a telefonní číslo. Pokud je dodávat adresa odlišná od fakturační adresy, doplníte adresu dodání. 2. Vyplnění informací o dodacích a platebních podmínkách. Po úspěšném objednání se Vám zobrazí stránka s poděkováním za objednávku s číslem Vaší objednávky. Zároveň je Vám automaticky zaslán email s potvrzením objednávky.
Mohu k objednávce přidat komentář?
Ano. Do objednávky můžete vložit komentář přímo v nákupním košíku nebo během objednávání.
Můžete poslat balík bez faktury, pokud chci poslat zboží jako dárek?
Ano. Můžeme poslat balík bez faktury.
Je možné objednat dárkové balení?
Ne. Aktuálně neposkytujeme tento druh služby z kapacitncýh důvodů.
Jak provedu změny v objednávce, kterou jsem už zadal?
Změny lze provést pouze v případě dobírky, pokud ještě není zpracována objednávka a to telefonicky nebo písemně. Pokud je objednávka již uhrazena, doporučujeme objednávku zrušit, zaplacenou částku vrátíme a vy si spracujete novou objednávku.
Co dělat, když jsem nikdy nedostal svou objednávku?
V tomto případě nás neprodleně informujte. Odpovídejte na email s potvrzením objednávky a napište nám, co se stalo.
Co dělat, když mi přijde chybná objednávka?
V tomto případě nás neprodleně informujte. Odpovídejte na email s potvrzením objednávky a napište nám, co se stalo.
Kdy dostanu svou objednávku?
Standardní dodací lhůta je 5 pracovních dnu. 2 dny potřebujeme na výrobu a zabalení zboží. 3 dny potřebuje kurýr na doručení zboží.
Mohu zrušit svou objednávku?
Ano. Objednávku můžete stornovat telefonicky nebo písemně, odpovídáním na email, ve kterém jsme Vám zaslali potvrzení objednávky.
Je možné dodat zboží na jinou než fakturační adresu?
Ano. Je možné dodat zboží na jinou adresu, než je fakturační adresa. Při objednávání, v části "Dodání zboží" vyplňte informace pro fakturační adresu a adresu doručení.
6. Dodací podmínky
Jaké jsou možnosti dopravy?
Zboží Vám doručí kurýr. Přepravní společnost po převzetí zásilky Vám pošle emailovou zprávu s informacemi o doručení. V den doručení dostanete sms zprávu o čase doručení.
Jaké jsou náklady na dopravu?
Poplatek za doručení je 160 Kč. Zdarma doručení od 780 Kč hodnoty objednávky.
Je doprava zdarma možná?
Ano. Objednávky v hodnotě větší než 780 Kč Vám doručíme zdarma.
Jak mohu sledovat objednávku?
Objednávku můžete sledovat prostřednictvím stránky kurýra. Kurýr Vám zašle informaci, že převzal balík na doručení. Současně Vám pošle sledovací kód na sledování zásilky.
Odkud odesíláte?
Objednávky expedujeme přímo z našeho výrobního závodu v Hlohovci na Slovensku.
7. Platební podmínky a možnosti platby
Jaké jsou možnosti platby?
Aktuálně nabízíme 3 možnosti platby. 1. platba předem na účet, 2. platba přes platební bránu PayPal, 3. platba na dobírku.
Jaké je číslo bankovního účtu pro bankovní převod?
Platbu zašlete na účet: SK7211000000002944152908, SWIFT: TATRSKBXXXX. Variabilní symbol je číslo objednávky. Zboží bude odesláno do 2 pracovních dnů od připsání platby na účet.
Jak a kde mám uplatnit věrnostní body?
Věrnostní body můžete uplatnit v nákupním košíku nebo při platbě. Klikněte na pole "Vložit věrnostní body". Po vložení se Vám upraví hopdnota nákupního košíku.
Jak a kde mám uplatnit slevový kód?
Slevový kód můžete uplatnit v nákupním košíku nebo při platbě. Klikněte na pole "Vložit slevový kód". Po vložení se Vám upraví hopdnota nákupního košíku.
Co mám dělat, když jsem zapomněl vložit slevový kód?
Pokud jste zapomněli vložit slevové kódy požádejte o stornování objednávky a vytvořte si novou objednávku. Pokud máte vytvořený účet, můžete využít možnost opakované objednávky.
Je možné koupit dárkovou kartu?
Ne. Aktuálně nenabízíme možnost objednat dárkovou poukázku.
8. Vrácení zboží a reklamace
Jaká je politika vrácení zboží?
Spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží, nesmí však zboží používat nebo nakládat s ním tak, že dojde k jeho opotřebení, spotřebě, zničení, poškození apod. Pokud předmětem kupní smlouvy je dodání zboží, spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy i před dodáním zboží.
9. Bezpečnost a ochrana dat
Jak jsou chráněny moje osobní údaje?
Velmi přísné dodržujeme zásady ochrany osobních údajů. Osobní data z objednávky jsou použity pouze pro účely objednání. Osobní údaje jsou sdíleny pouze s kurýrní službou.
Jak je zajištěno zabezpečení platby?
Za bezpečnost platby odpovídá platební brána PayPal, která zajišťuje vytvoření kódového spojení s Vaší bankou. V našem eshopu neukládáme informace o platebních kartách.
Jaké jsou vaše doporučení pro bezpečný nákup?
3 doporučení na bezpečný nákup. 1. Kontrolujte, zda je eshop bezpečný. V internetovém prohlížeči v okně s URL adresou hledejte ikonu "zámek". 2. Mějte nainstalovanou vždy aktuální verzi operačního systému ve Vašem zařízení. 3. Mějte nainstalovanou poslední verzi internetového prohlížeče. Používejte pouze podporované internetové prohlížeče.